Communicatiemedewerker

Locatie:

Type:

Parttime

Opleidingsniveau:

MBO

Ervaring:

Medior

Salaris:

€3.121,- en €4.590,-

Wat ga je doen als Communicatiemedewerker bij de Gemeente Utrecht?

De Gemeente Utrecht is op zoek naar een Communicatiemedewerker voor een Europese aanbesteding voor het inhuurproces van externe medewerkers. Dit project vormt een grote verandering voor de organisatie en haar leveranciers. Jij zorgt ervoor dat de communicatie met interne en externe stakeholders helder, tijdig en effectief plaatsvindt.

Je werkt samen met een projectteam van 7 professionals, waaronder een projectleider, projectsecretaris, en inhoudsdeskundigen op het gebied van inhuur, inkoop en contractmanagement. Jij bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen en verspreiden van communicatiemateriaal dat medewerkers en externe partijen informeert over de veranderingen in het inhuurproces.

Jouw verantwoordelijkheden:

  • Stakeholdercommunicatie: Communicatie onderhouden met interne afdelingen (HR, inkoop, management) en externe partijen (wervingsbureaus, consultants, huidige leveranciers) om iedereen goed geïnformeerd te houden.
  • Communicatiemateriaal ontwikkelen: Opstellen van nieuwsbrieven, rapportages, intranet- en webberichten, en andere communicatie-uitingen.
  • Ondersteuning bij informatiecampagnes: Begeleiden van informatiecampagnes, webinars en het ontwikkelen van trainingsmateriaal voor zowel interne medewerkers als leveranciers.
  • Adviesfunctie: Het adviseren van het projectteam over communicatiestrategieën en best practices voor een effectieve communicatie.

Wat bieden wij jou?

  • Bruto maandsalaris: Bij 36 uur per week ligt het salaris in schaal 10 tussen de €3.121,- en €4.590,- afhankelijk van ervaring.
  • Flexibele werktijden: Gemiddeld 4 uur per week.
  • Contractduur: Tijdelijke functie van 14 maanden met mogelijkheid tot verlenging.

Wat verwachten wij van jou?

  • Ervaring: Minimaal 3 jaar ervaring in communicatie, bij voorkeur in een projectgerichte of organisatorische omgeving.
  • Sterke communicatieve vaardigheden: Zowel mondeling als schriftelijk.
  • Proactieve en zelfstandige werkhouding: Je werkt zelfstandig en hebt een hands-on mentaliteit.
  • Stakeholdermanagement: Ervaring met het betrekken van verschillende stakeholders en het organiseren van interne evenementen of sessies.
  • Ervaring met organisatieveranderingen: Bij voorkeur ervaring met communicatie rondom veranderingsprocessen in organisaties.

Solliciteer direct!

Ben jij de Communicatiemedewerker die wij zoeken voor deze uitdagende Europese aanbesteding? Stuur dan je motivatie en CV naar info@jobsforparents.nl. Wij kijken uit naar jouw sollicitatie!

Solicteer direct!

Dit veld is verborgen bij het bekijken van het formulier
Naam(Vereist)
Sleep bestanden hierheen of
Max. bestandsgrootte: 2 MB.